2017. december 2., szombat

Fitt n Dance - „nálunk biztosan mindenki nedves lesz!”

Akik követik a facebook oldalamat ( Dettus on Mission ) már tudják, hogy tegnap este Fitt n Dance edzésen jártam. Erről azt kell tudni, hogy Pietro és Ademar tartja a Hot men dance csapatából. Mivel az előadásukról is szerettétek a beszámolómat, egyértelmű volt, hogy ezt sem hagyhatom szó nélkül.

22049865_118530785530747_2960340498880729987_n.jpg


Az edzést a Roxy táncstúdióban tartották a Jászai Mari tértől nagyjából fél percre.  A recepción nagyon kedvesen, segítőkészen fogadtak minket a barátnőmmel, a folyosó/váró rész pedig már Halloweeni hangulatban pompázott, ami nekem nagyon tetszett. Szóval már az első benyomások nagyon pozitívak voltak.
 Az egy órás edzést a fiúk két részre osztották, de mind a ketten rendesen megdolgoztattak minket. Én azt hittem, hogy Ademar sajáttestsúlyoz edzése fog rosszabbul menni, de hamar rá kellett döbbennem, hogy nem sok ritmusérzékkel áldott meg az élet, szóval Pietro latin táncos edzése is igazi kihívás volt számomra.

22279758_121622795221546_6482284467439129721_n.jpg

 Az elején laza bemelegítéssel indítottunk, de aztán hamar belekezdtünk a táncos mozdulatokba.  Ezeket elég nehéz úgy elvégezni, hogy alapból koncentrálnom kellet, hogy helyesen csináljam, de közben a fiúkról sem akartam levenni a szemem… vagyis ha akartam se, nagyon tudtam volna, mert a mozgásuk az valami hihetetlen.  Pietro nagyon kedves volt, ha valakinek valami nem ment, akkor oda ment hozzá és segített, rám pedig kétszer is rám szólt, hogy ugyan húzzam már ki magamat, mert a nagy koncentrálásban az elmaradt.  A fél órás táncos edzés jobban megizzasztott, mint egy óra a súlyok között a teremben.


22228335_121416221908870_4691831494129805538_n.jpg

Ezek után következett Ademar, aki kicsit sem kímélt minket. A leggyilkosabb cardio gyakorlatokat sikerült összekombinálnia, de azért itt volt, ami egészen jól ment és bár nehezen, de végig csináltam az egészet. Mikor már mindenki a végét járta, megnyugtatott minket, hogy most jönnek a könnyebb feladatok, majd háromszor fél perc plankigre ítélte a csapatot. Kérdem én: mióta könnyű a planking? :D  Az mondjuk biztos, hogy a promo szöveg helytálló : „..nálunk biztosan mindenki nedves lesz!”  :D
Nem mellesleg ő is nagyon kedves volt, minden kör végén megkérdezte minden rendben, bírjuk-e, ha szédülünk, inkább üljünk le pihenni.
Az edzést pár perc nyújtással zártuk, majd akinek kérdése volt, azoknak a fiúk készségesen válaszoltak. Én még kértem tőlük közös képeket – az Ademarral készültet nem vállalom, mert róla baromi jó lett, de magamat kicenzúráznám – és pár szót is váltottam velük, majd barátnőmmel együtt kifáradva, de mégis remek közérzettel hazaindultunk.

22472416_1955936144684230_150400075_n.jpg

Összefoglalva az óra egy kellemes hangulatú, jó zenével fűszerezett átmozgató edzés, ami után az ember lánya kicsit kifacsarva, de mégis remekül érzi magát. Bár a kezdés előtt kicsit izgultam a srácok miatt, hogy zavarban leszek, pont ők adták meg azt a plusz löketet, ami miatt nem adtam fel és igenis végig csináltam. Higgyétek el, ha két ilyen pasi mozog előttetek, ti sem akarjátok majd feladni.
Én még biztosan vissza fogok hozzájuk látogatni a súlyzós edzéseim mellett, bár először a szombati budapesti fellépésükön találkozhatom velük újra.
  Ha további infókat szeretnétek a Fitt n Dance-ről kövessétek őket facebookon, a levelekre is egész gyorsan válaszolnak, szóval bátran keressétek őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése